Eesti Trüki- ja Pakenditööstuse Liit osales Intergafi üldkoosolekul Kopenhaagenis 8.-9. juunil.
Üheks oluliseks teemaks oli 2018. a kevadel kehtima hakkav Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmäärus (General Data Protection Regulation), mis võrreldes varasema regulatsiooniga seab ettevõtjatele suuremaid nõudmisi seoses isikuandmete töötlemisega. Reeglite vastu eksimine võib tähendada potentsiaalseid trahve ja kohtuvaidlusi. Üldmäärus on liikmesriikidele otsekohalduv, seega puudub võimalus selle mõju kuidagi pehmendada.
Intergraf tõi liikmetele välja suuremad muudatused, mis puudutavad just trükivaldkonna ettevõtteid.
Ürituse raames toimus ka konverents “Print Matters for the Future”.
Trükitööstuse tuleviku üle arutlesid:
- Thomas Torp, Director of Grakom (Denmark)
- Dominic Lyle, Director General of the European Association of Communications Agencies (Europe) (see also our recent interview with Dominic)
- Håvard Grjotheim, President & CEO of 07 Media (Norway)
- Las Olsen, Chief Economist at Danske Bank (Denmark)
- Wilhelm A. Soll, Managing Director of PrintPlanet (Germany)
- Andy Lima, Digital Strategist, Lecturer and Academic Researcher at Leeds Beckett University (UK) (see also our recent interview with Andy)
- Søren Henriksen, CEO of Stibo Printing Solutions (Scandinavia)
- Ulrich Stetter, Managing Director of Druckhaus Mainfranken (Germany)
- Anders Juel, CEO & Owner of Superego (Denmark)
- Cees Verweij, President of Intergraf and Chairman of KVGO (the Netherlands)
- Michael Makin, President of the WPCF and President & CEO of Printing Industries of America (North America)