T
25.11.2016 Trükitööstuse ekspordiseminar

25. novembril toimus Eesti Arhitektuurikeskuses Eesti Trüki- ja Pakenditööstuse Liidu poolt korraldatud ekspordiseminar kõigile reklaami- ja trükivaldkonna ettevõtetele, nende juhtidele ning müügiinimestele.

Tajo Oja (Disainiagentuur Fraktal) ja Madis Ots (Loovagentuur Newton)
Printreklaami rolli ja olulisus digitaalses maailmas.

Petri Parvinen (Soome juhtiv müügi- ja ekspordikoolitaja)
Understanding the sales impact of traditional vs. digital media spending – research results from Finland.

Põhjamaade parimad müügipraktikad. Petri Parvinen tutvustab Soomes 2016. aastal läbiviidud reklaami mõju mõõtmise uuringu tulemusi ning toob välja peamised punktid, mis puudutavad eelkõige trükitööstust. Uuringu kokkuvõte näitab miks mitmete trükitoodete efektiivsus on digiajastul kasvanud ning miks printreklaamil on müügi kasvatamisel suur osatähtsus. Ja kuidas seda oma teenuste ja toodete paremaks müügiks ära kasutada.

Erik Jässi (Papyrus Finland Oy, tegevjuht)
Tarnija vaatenurk trükitööstuse hetkeolukorrale Soomes.

289A0635_2

Osalejatele on seminari materjal kättesaadav – trykiliit@trykiliit.ee

EL_Regionaalarengu_Fond_horisontaalne

Projekti rahastatakse läbi Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse
Euroopa Liidu Euroopa Regionaalarengu fondi vahenditest.