25. novembril toimub Eesti Arhitektuurikeskuses Eesti Trüki- ja Pakenditööstuse Liidu poolt korraldatud ekspordiseminar kõigile reklaami- ja trükivaldkonna ettevõtetele, nende juhtidele ning müügiinimestele.
Programm
09:30 – 10:00 Registreerumine ja hommikukohv
10:00 – 10:30 Tajo Oja (Disainiagentuur Fraktal juht ja disainer) ja Madis Ots (Loovagentuur Newton loovjuht)
Printreklaami rolli ja olulisus digitaalses maailmas.
10:30 – 12:30 Petri Parvinen (Soome juhtiv müügi- ja ekspordikoolitaja)
Understanding the sales impact of traditional vs. digital media spending – research results from Finland.
Petri Parvinen tutvustab Soomes 2016. aastal läbiviidud reklaami mõju mõõtmise uuringu tulemusi ning toob välja peamised punktid, mis on abiks ettevõtetel oma toodete ja teenuste müügiks trüki- ja reklaamitööstuses. Uuringu kokkuvõte on tõdemus, et trükis on digiajastul efektiivne reklaamikandja – aga kuidas seda müügitöös ära kasutada? Millal ja miks peaksid kliendid panustama trükireklaami? Millised on hetkel Soomes efektiivseimad reklaamikandjad turunduses?
Loeng on inglise keeles
12:30 – 13:00 Kohvipaus ja võileib
13:00 – 14:00 Erik Jässi (Papyrus Finland Oy, tegevjuht)
Tarnija vaatenurk trükitööstuse hetkeolukorrale Soomes.
Loeng on eesti keeles
Toimumiskoht
Eesti Arhitektuurikeskus, Põhja pst 27a, Tallinn
Kõikidele autodega külalistele on Linnahalli parklas piisavalt parkimiskohti.
Kontakt
Eesti Trüki- ja Pakenditööstuse Liit
Tel. +372 5836 3046
Hind
Seminari hind 89€ /inimene
ETPL liikmetele 69€/inimene
Ürituse pildigalerii leiab siit: