25. novembril toimub Eesti Arhitektuurikeskuses Eesti Trüki- ja Pakenditööstuse Liidu poolt korraldatud ekspordiseminar kõigile reklaami- ja trükivaldkonna ettevõtetele, nende juhtidele ning müügiinimestele.
Programm
09:30 – 10:00 Registreerumine ja hommikukohv
10:00 – 10:30 Tajo Oja (Disainiagentuur Fraktal juht ja disainer) ja Madis Ots (Loovagentuur Newton loovjuht)
Printreklaami rolli ja olulisus digitaalses maailmas.
10:30 – 12:30 Petri Parvinen (Soome juhtiv müügi- ja ekspordikoolitaja)
Understanding the sales impact of traditional vs. digital media spending – research results from Finland.
Põhjamaade parimad müügipraktikad. Petri Parvinen tutvustab Soomes 2016. aastal läbiviidud reklaami mõju mõõtmise uuringu tulemusi ning toob välja peamised punktid, mis puudutavad eelkõige trükitööstust. Uuringu kokkuvõte näitab miks mitmete trükitoodete efektiivsus on digiajastul kasvanud ning miks printreklaamil on müügi kasvatamisel suur osatähtsus. Ja kuidas seda oma teenuste ja toodete paremaks müügiks ära kasutada.
Loeng on inglise keeles
12:30 – 13:00 Kohvipaus ja võileib
13:00 – 14:00 Erik Jässi (Papyrus Finland Oy, tegevjuht)
Tarnija vaatenurk trükitööstuse hetkeolukorrale Soomes.
Loeng on eesti keeles
Toimumiskoht
Eesti Arhitektuurikeskus, Põhja pst 27a, Tallinn
Kõikidele autodega külalistele on Linnahalli parklas piisavalt parkimiskohti.
Kontakt
Eesti Trüki- ja Pakenditööstuse Liit
Tel. +372 5836 3046
Hind
Seminari hind 89€ /inimene
ETPL liikmetele 69€/inimene
Registreeru seminarile!
Eksperdid
Petri Parvinen
Petri Parvinen on Helsingis asuva Aalto ülikooli turundus- ja müügiprofessor, kelle juhtimisel on viimase kümne aasta jooksul korraldatud mitmeid teadusuuringuid turunduse ja müügi innovatsioonist ja efektiivsusest Põhjamaades. Parvinen on kogunud ja analüüsinud müügipraktikaid nii tööstus-, teenindus- kui ka start-up-ettevõtetes ning avaldanud selle põhjal hulgaliselt artikleid ja kirjutisi. Sealhulgas ka 2015. aastal eesti keeles ilmunud raamatu “Müügipsühholoogia: nii meile müüakse”. Koostöös Soome trükiliiduga uuris Parvinen hiljuti trükireklaamide efektiivsust digitaalajastul.
Petri Parvinenil on bakalaureuse-, magistri- ja CEMS-kraad Londoni
Majanduskoolist ning doktorikraad Aalto Ülikoolist (end Helsinki
Tehnikaülikool). Alates 2009. aastast töötab ta müügijuhtimise professorina
Aalto Ülikoolis (end Helsingi Majanduskool), neist viimased kaks aastat
osalise tööajaga. 2014. aastast alates on ta põhikohaga strateegilise
turunduse ja müügi professor Helsingi Ülikoolis. Samuti on ta alates 2010.
aastast ka külalisõppejõud Stanfordi Ülikoolis.
Lisaks ülikooli- ja teadustööle juhib Petri ka endale kuuluvat
konsultatsioonifirmat Arctum ning on partner ja direktor ettevõttes Nordic
Healthcare Group.
Erik Jässi
Erik Jässi on Euroopa ühe vanima ja suurima paberi, pakenditoodete ja kulumaterjalide hulgimüüja Papyrus juht Soome ja Eest regioonis. Jässi on Papyruses töötanud alates 1995. aastast, mil firma asutati. Aastatel 1995-2013 oli ta Papyrus AS (Eesti) tegevjuht, aastail 2013-2016 Papyrus Sp. z o.o. (Poola) tegevjuht ning alates 2016. aastast vastutab ta direktorina Papyruse Soome ja Eesti regiooni eest. Jässi on õppinud Tallinna Tehnikaülikoolis keemiat ning on abielus ja kolme lapse isa.
Tajo Oja
Tajo Oja on üle kümne aasta oma elust disainile ohverdanud. Veebid,
brändid, visuaalne kommunikatsioon ja äristrateegia. Kliendid suurtest
korporatsioonidest ühemehe ettevõtmisteni, Eestist Ameerika Ühendriikideni.
Madis Ots
Madis Ots on reklaamimaailmas tegutsenud juba aastast 1998, mil alustas
tööd agentuuris Vatson Wunderman – esialgu copywriterina, hiljem juba
loovjuhina. Aastatel 2011-2012 töötas ta loovjuhina agentuuris Brilliant
ning 2013. aastal liitus Madis loovagentuuriga Newton, kus töötab tänaseni.
Aastatepikkuse töö käigus on Madis aidanud kaasa selliste brändide
tuntusele nagu Selver, LHV, Viru Valge, Tartu Kaubamaja, Viru Keskus,
K-Rauta, TÜ Kliinikumi Lastefond, Koff jt. Madis on ka koomiksisarja
“Pesakond” autor.
Projekti rahastatakse läbi Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse Euroopa Liidu Euroopa Regionaalarengu fondi vahenditest.
Eesti Trüki ja Pakenditööstuse Liit kohustub arvestama vähese tähtsusega abi (VTA-d) projekti tegevustes osalevate ettevõtjate/kasusaajate lõikes. Ettevõtte VTA jääki saab kontrollida Rahandusministeeriumi veebilehel http://www.fin.ee/riigiabi
Tegevus läheb vähese tähtsuse abi alla, kui:
• abi antakse riigi, linna või valla vahenditest;
• abimeetmel on valikuline iseloom st ta on suunatud teatud ettevõtjale, ettevõtjate grupile või mingite kindlate kaupade tootmiseks;
• abimeede annab eelise abi saajale;
• abimeede moonutab või võib moonutada konkurentsi ja kaubandust Euroopa Liidu riikide vahel.